2014. február 11., kedd

Hahi!
Igazából nem tudtam jobb megszólítást, most ez tetszett, szerintem ez is fog maradni:) Eddig nem írtam ilyen kis személyes beköszöntőket, de mivel egyre többen vagyunk-szám szerint nyolcan, de én ennek a számnak is örülök:)- és mivel az oldal kezd egyre látogatottabb lenni, úgy döntöttem ideje erőt vennem magamon, hogy ne tűnjön úgy, hogy ismét csak idelököm az új részt:D A hangulatfestőt a történet legalján találjátok, akinek van kedve, indítsa be:)
Remélem mindenkinek tetszeni fog, és bocsánat a késedelem miatt, de ami körülöttem folyik mostanság az egy totális, orbitálisan nagy zűrzavar...
~C.C.

Megnyaltam a szám és próbáltam felfogni, hogy egy újabb kérdőjelekkel teli, megfejteni kívánkozó kérdéstömeg tárulkozott elém- ismét.
Magamban feladtam azt, hogy esetleg megfejtek valamit a múltamról, elvégre jelen esetben nincs időm rá, hogy azon rágódjam, ami már megtörtént, és még csak változtatni sem tudok rajta, már ha akarok.
-Oké, feladom-sóhajtottam-Mondd a rejtélyt!
Dranetiel összevont szemöldökkel pillantott Luciferre, aki szintén megdöbbent arckifejezéssel nézett rám.
-Nem érdekel a múltad?
A szobára csend telepedett, de én nem bírtam ránézni egyik fiúra sem, csak félrebámultam, és próbáltam rendet rakni a kusza gondolataimban.
-Őszintén szólva, nem tudom mit akarok-hangom éle megmaradt, aminek örültem. Nem akartam egy cseppel sem gyengébbnek tűnni, mint amilyen vagyok, és az, hogy egy ilyen szituációban veszítsem el a tekintélyem, meg sem fordult a fejemben-Persze jó lenne tudni, mégis ki is vagyok én, mit keresek itt, mi van a szüleimmel, de sokkal inkább foglalkoztat, hogy mi lesz belőlem, tudok-e itt lenni, és hogy meg tudom-e találni a szüleimet.
Dranetiel száját beharapva morogta, hogy ennek rossz vége lesz, és láttam Luciferen, hogy a fiú nem véletlen mondta. Tekintete elsötétült, teste megfeszült, minden porcikája ugrásra késszé vált.
-Már mondtam, apád halott.
-De anyám csak van.
-Nem nincs.
-Lucifer- Dranetiel  szúrós tekintettel, összehúzott szemekkel nézett apjára- El kell neki mondanod.
-Te ebbe ne szólj bele!-a férfi kezdte felemelni a hangját-Nincs anyja és kész!
A fiúra pillantottam, aki óvatosan biccentett egyet, jelezve, hogy hagyjam az egészet. Érdekelt, hogy a férfi mitől lett ennyire ingerült, de tudtam, lesz még olyan idő, mikor kettesben leszek Dranetiellel, és a történtek alapján ő tudja, hogy mi történt az anyámmal.
-Szóval- egy gyors tématerelés, és Lucifer talán lenyugszik- Mi van azzal a rejtéllyel?
Vett egy mély levegőt, és lassan kifújta azt.
-Amikor a kaszád eltörött, te aznap álmodtál egy titokzatos fiúról, aki ezt mondta neked: "A kaszád ott megleled, ahol a halál hangját hallani mered."
Hirtelen reccsent bennem valami, és a térdeimre estem. Reszkettem, az egész testem egy irányíthatatlan csődtömeggé vált, éreztem, ahogy a körmöm végigszánt a parkettán, miközben artikulátlanul üvöltöttem valamit.
Elsötétült a kép, és semmi mást nem láttam, csak a víz gyöngyöző tükrét, és a belőle kimászó fiút. Túl sötét volt, csak a holdfényben hófehérnek tetsző bőrét láttam, és azokat az elképesztően smaragdzöld szempárokat. 
-Mit keresel itt?-hangja bezengte az egész sötétséget. Beleborzongtam, de közelebb lépve hozzá csökkentettem a távolságot kettőnk között.
-Kérdezni akarok valamit.
-Ám legyen-két lépést hátralépett, lábát már a víz hullámai nyaldosták-Gyorsan, mert nincs sok időm.
-Mivel vagy úgy elfoglalva?-félrebiccentett fejjel, érdeklődő tekintettem próbáltam kivenni a fiú körvonalait, arcvonásait, de túlságosan is sötét volt.
-Próbállak elfelejteni-sziszegte félrenézve, majd gyorsan hozzátette- Meg amúgy is, rengeteg a teendőm.
-Hogy tudom megszerezni a kaszám?-vágtam bele, mire a fiú felkacagott. Gunyoros, elveszett, ideges, semmit mondó nevetés volt ez.
-Már megint kihasználnál? Mint régen, nem igaz?
-De hiszen én nem is ismerlek téged!-háborodtam fel, mire a fiú felém rohant. Reflexből az arcom elé kaptam a kezeim, mire ő elkapta a csuklóm és a mellkasának szorította azt.A holdfény rásütött arcára, és így már láthattam szőke tincseit, amik enyhén takarták a csillogó zöld szemeit. Láttam szép íves állát, puha ajkait, és a dühös ráncokat a homlokán.
-Miért nem emlékszel rám? Vagy csak nem akarsz? Mit tettél, amivel elfelejtettél?
Kitéptem a szorításából magam, majd villámló pillantásokat vetettem rá.
-Itt én kérdeztem először! Illik válaszolni.
- Keress meg, és elmondom.
Elindult vissza a vízbe, de én pánikszerűen utána futottam.Keressem meg? Mégis hol kezdjem a keresést? Egyáltalán ki ő?!
-Legalább valami kiindulási pontot adj!-kiáltottam, mert a vízbe már nem mehettem. Mintha egy láthatatlan fal utamat állta volna.
-A kaszád ott leled, ahol a halál hangját hallani mered.
És eltűnt...
Mintha egy jeges vízből rántottak volna ki, úgy eszméltem magamhoz. Szédültem, lihegtem és a tüdőm szét akarta feszíteni a mellkasom.
Amit először észrevettem az Dranetiel volt, ahogy a hátamat tartva, az ölében figyelte minden mozdulatom. Szemében egy cseppnyi aggodalom sem tükröződött, sőt, inkább mintha a megkönnyebbült volna.
-Élek?-egy percre úgy éreztem súlytalan vagyok, pehely könnyű, és ez megrémített, de mire észbe kaptam volna, már kimondtam a kérdést.
Tekintély? Pff, ugyan már, ez után a kijelentés után egy macska is felsőbbrendű lesz nálam...
-Teljes mértékben-nevetett a fiú, majd felállt, és a kezét nyújtotta nekem-Csak emlékezet beugrásod volt.
Felvont szemöldökkel megfogtam a kezét, mire ő felrántott. Nem voltam teljesen kész erre a mozdulatsorra, ezért mikor talpra érkeztem, egy kicsit nekiütköztem a fiúnak. Egyensúlyomat elvesztve kalimpáltam a kezemmel, mire Dranetiel a derekamnál elkapva, egy könnyed mozdulattal segített visszaállni stabilan a két lábamra. Felnéztem a szemébe, mire ő elmosolyodott, majd elengedett, és visszaült az üvegasztal elé.
-Szóval akkor ez volt az álmom-ébredeztek az agyfunkcióim, éreztem ahogy elkezdett a végtagjaimban a vér folyni.
-Ám a fiút megnevezni nem tudtad akkor sem, és a mostani helyzetben még kevesebb rá az esély-Lucifer felállt, és láthatóan büszkeséggel töltötte el, hogy a köpenye minden lépésénél, amíg az ablakig sétált, libbent egyet-Azaz a helyzetünk kilátástalan.
-Nem minden esetben- Dranetiel hátrafordult, hogy az apjára nézhessen, de mivel látta, hogy ő nem figyel, ezért inkább nekem szánta a mondanivalóját- Lehet, hogy először valami halállal kapcsolatos helyen kéne keresni, mondjuk egy temetőben, vagy valami.
-De én ezt nem értem-szóltam közbe- Halál hangja? Mióta van a halálnak hangja?
-Talán egy templom harangára értette, de az is feltételezhető, hogy valami halállal kapcsolatos helyet kell keresnetek-jegyezte meg Lucifer- Mondjuk egy síelés közben egy lavinának lehet hangja.
-Áh, túl tág ez a fogalom-megdörzsöltem az arcom, és próbáltam valami logikus dolgot kitalálni, de egyre csak az járt a fejemben, hogy éhen halok-És üres hassal nem tudok gondolkodni.
-Reggelizzünk, és utána próbáljunk dűlőre jutni ebben a dologban-adott engedélyt Lucifer-Jobb minél előbb túl lenni ezen mielőtt...
Elharapta a mondata végét, csak csendesen bámult ki az ablakon, de engem nem érdekelt. Csak az járt a fejemben, hogy mindjárt enni fogok, és ez mindennél jobban lefoglalt...

http://www.youtube.com/watch?v=yq1RYpNz0FM

1 megjegyzés:

  1. Hey!
    Nagyon tetszett ez a fejezet is!! :) :)
    Érdekes volt az az emlékezet beugrásos dolog, felrázta az amúgy sem unalmas történetet!! :) :) Miféle halál hangja? Hol lehet olyat hallani? Mondjuk nekem mikor ezt olvastam, az út jutott eszembe, valami baleset közeli eseménynek kellene lennie, vagy valami fulladás szerű, ha már vízben volt... De ha megpróbálna öngyilkos lenni? Vagy, ha valaki meg akarná ölni? Hullaház? Kórház? Ez a halál hangja dolog most nagyon foglalkoztat. Jó volt még a fejezet végén, hogy Darmát olyan emberivé varázsoltad ezzel, hogy éhes volt! :) Egyből Ő lett a legszimpatikusabb. :)
    És ami még inkább tetszett, az a kis változtatás volt, hogfy tettél be zenét. Bár, mikor a fejezeteidet olvasom, végig ezt a zenét hallgatom: http://www.youtube.com/watch?v=iSkk4jYgW1E a hangulata szerintem nagyon passzol hozzá. :) De amit belinkeltél, az is nagyon jó :)

    Egyszóval nagyon várom a következő részt, remélem, minél leőbb hozod!! :) :)

    ~peace foREVer
    Beth

    VálaszTörlés