2014. november 27., csütörtök

Sziasztok!

Sokat gondolkoztam, mire arra jutottam, hogy mindent újra kezdek az oldallal kapcsolatban.  Az elején arra gondoltam, hogy inkább hagyom, mert nincs igazán rá időm, ám történtek olyan dolgok, amik inkább arra sarkalltak, hogy folytassam ezt az egészet. Nagyrészt inkább bizonyítási vágy, és az eszme, hogy ha valamit elkezdtem, akkor azt csináljam rendesen. És a legnyomósabb indok, hogy engem ez szórakoztat, és ha már egy embernek tetszik az, amit csinálok, akkor már megérte:) Annyi idő és energiám fektettem ebbe az oldalba, hogy a szívem szakadna, ha ez mind odaveszne. Szóval az oldal új külsővel és stílussal, de folytatódik.
A történetet elképzelhető, hogy folytatom, de nem látok rá sok esélyt, és ezzel együtt a képek is lehet eltűnnek. Arra gondoltam egy amolyan napló szerűséget vezetnék, mindenféle dologgal. Mivel mostanában rengeteg verset írok, úgy tervezem leginkább azokat raknám fel. A stílus maradna ugyan ilyen, és az írásmódom sem változna semennyire:)
Úgyhogy nagy bejelentés: visszatértem:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése