2014. február 9., vasárnap

Hol van a szabadság?!

Hát semmit sem tehetek?
Élni így hogy élhetek?
Mit egykor szerettem
Most teljes szívből miért nem tehetem?

Hát szabad ember sosem lesz belőlem?
Mindent szó nélkül kell hagynom, mikor elvesznek tőlem?
Mikor törhetek ki ebből a világból,
Mint mikor felébresztenek egy rossz álomból?

Hát szólni nem szólhatok?
Bűnös vért sosem onthatok?
Még annak sem mondhatok semmit,
Ki az életem próbálta tönkre tenni?

Hát nem rozsdásodnak el a fogva tartó láncok?
Nem szállnak el rólam egy nap az átkok?
Örökké sanyargatva kell élnem,
Mégis mindenben látnom kell a szépet?

Hát senki sem segít most rajtam?
Megmentőm mégis hol hagyhattam?
"Segíts magadon"-mondta a gaz,
Kinek soha egy szava sem volt igaz.

Szabadulni akarok, de nem merek,
Mert ha elfognak akkor nagyobb verembe kergetnek,
Ahonnan sosem szabadulok...Lássuk be,
Nincs beleszólásom eme földi életbe...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése